PRZYPOMINAMY!
Ponieważ, występują dwie taryfy za prąd, odczyt podzielono na dwie części. W pierwszej części rozliczenie w taryfie 0,80gr. W dwóch częściach uwzględniono podsumowanie odczytu w dwóch taryfach.
Nr konta: 06 1750 0012 0000 0000 3264 5054
WYŁĄCZENIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ 27 maja 2024 roku o godzinie 11.30 nastąpi wyłączenie energii elektrycznej na wszystkich działkach zalegających z płatnościami powyżej 50 KW. Koszt ponownego włączenia wynosi 100 zł, po uregulowaniu zaległych opłat. Informację o zużyciu energii uzyskają Państwo na dyżurze członka zarządu oraz na stronie internetowej. Przypominamy także, że płatności za energię elektryczną dokonujemy do dnia 20 nieparzystego miesiąca
UWAGA! W związku ze zmianą przepisów wszystkie wpłaty zaliczane są w pierwszej kolejności na płatności, których termin płatności już minął. Prosimy uwzględnić to w dokonywanych płatnościach bo może okazać się sytuacja, w której bieżąca wpłata nie pokryje całości zadłużenia i finalnie prąd zostanie odłączony.
Prosimy zwrócić uwagę na wzrost ceny za kw zużytego prądu dlatego rachunki są wyższe od poprzednich.
Dlaczego w pierwszej części nie działają hasła a w drugiej działają pokazując zadłużenie a powinna być nadpłata?
Drodzy użytkownicy, ponieważ pojawił się błąd systemowy wynikający z innego standardu formatowania programu i systemu rozliczeń, nie zadziałało formatowanie zmiany koloru podsumowania rozliczenia oraz weryfikacja hasła w pierwszym zestawieniu. Jednakże dane w odczycie zaprezentowono w sposób prawidłowy, nie został zmieniony jedynie kolor na zielony co mogło wpłynąć na dezorientację zwłaszcza dla nowych działkowców nie znających naszego systemu rozliczeń (odczyt zawierający minus to nadpłata). Błąd został usunięty w dniu 03.05.2024.
Administrator.
Ja mam pytanie odnośnie mojego zawyżonego rozliczenia za zużycie energii za styczeń i luty. Niestety po kilku moich telefonicznych interwencjach Pan Prezes Tomasz Rogoziński nie odpowiedział mi – do dzisiaj czuję się oszukana – a chodzi o ponad czterysta złotych. Mam swój podlicznik w domu i niestety wskazał zupełnie inne zużycie. pragnę podkreślić, że działa perfekcyjnie – za marzec i kwiecien wykazał prawidłowe zużycie.
Dzień dobry
Jeśli nie zgadzają się Pani odczyty zapraszam w sobotę na dyżur, spróbujemy Pani pomóc.
Pozdrawiam
Magdalena Talarowska-Janusz