Wykonanie remontu łazienek świetlicy
Numer ogłoszenia w 3/2018; data zamieszczenia: 04.06.2018r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stowarzyszenie ogrodowe im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. J.H. Dąbrowskiego 506; 60-451 Poznań
Adres strony internetowej zamawiającego: www.rod-marcinlkowskiego.naszedzialki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zarząd Stowarzyszenia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu łazienek świetlicy ogrodowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: prace remontowe budowlane..
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i wykonanie łazienek WC w świetlicy Stowarzyszenia Ogrodowego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu przy
ul Dąbrowskiego 506 .
II.1.4) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) TERMIN WYKONANIA:
Okres 60 dni od dnia wyboru oferty.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 2.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
-
III.2.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
-
III.2.3) Potencjał techniczny.
-
III.2.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
-
III.2.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
-
Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę min. 150 000 zł
-
III.3.1) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
– oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III
Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika, jeżeli dotyczy. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Konkurs ofert.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron na piśmie, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.).
2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, istotna zmiana postanowień Umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
z wyłączeniem zmian, dotyczących:
1) zmiany rodzaju materiałów, w przypadku zaprzestania produkcji materiału bądź wycofania lub wprowadzenia przez producenta materiału o parametrach i cechach użytkowych takich samych lub lepszych lub jakościowo wyższych lub technologicznie nowszych. Zmiana rodzaju materiałów wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego, uzyskanie której wymaga przedstawienia przez Wykonawcę szczegółowego uzasadnienia zmiany. Zaproponowane nowe materiały nie mogą powodować podwyższenia wynagrodzenia określonego w Umowie oraz nie mogą powodować podwyższenia cen jednostkowych poszczególnych pozycji kosztorysowych;
2) wydłużenia terminu realizacji robót w przypadku wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót;
3) terminu wykonania zamówienia jeżeli jego przedłużenie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub działania siły wyższej;
4) terminu przekazania przez Zamawiającego terenu budowy, jeżeli zajdą uzasadnione okoliczności uniemożliwiające przekazanie terenu budowy w terminie określonym Umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Ogrodowe im. Karola Marcinkowskiego ul. J.H Dąbrowskiego 506 Poznań w każdą sobotę w godz. od 11.00-13.00
IV.4.2) Termin składania ofert: do 30.06.2018 godzina 13:00, miejsce: Biuro Zarządu Stowarzyszenie Ogrodowe im K. Marcinkowskiego w Poznaniu ul. J.H. Dąbrowskiego 506 ; 60-451 Poznań
IV.4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).